Onderteken je documentenpen
met slechts één klik
Met Odoo Ondertekenen, kan je documenten online verzenden, ondertekenen en goedkeuren. Vereenvoudig je processen in alle aspecten van je business.
Vereenvoudigen,
automatiseren,
ondertekenen
Versleep bewerkbare en verplichte velden. Automatiseer repetitieve aanvullingen met vooraf ingevulde sjablonen. Stel je document slechts één keer op en wees productiever!


Altijd en
overal
Verzamel handtekeningen in enkele seconden. Je klanten kunnen documenten op elk apparaat bekijken en elektronisch ondertekenen met slechts een paar klikken.
Houd je ondertekeningsproces
onder controle
Volg de status van documenten op. Stuur vlotjes handtekeningverzoeken en herinneringen naar ontvangers en houd de uitvoering van je contracten in de gaten.

Perfect uitgevoerde
functies.
Kies je eigen handtekening
Ondertekenaars kunnen ervoor kiezen om een automatische handtekening te gebruiken, te tekenen met hun muis of vinger, of een gescande kopie van hun handtekening te laden.

Authentificeren via SMS
Lever eenmalige codes per SMS om ondertekenaars te identificeren bij het ondertekenen van een document.
Ondertekeningsvolgorde
Bepaal de volgorde van ondertekening, waarbij ontvangers alleen berichten krijgen als het hun beurt is om te ondertekenen.
Herinneringen
Stel een automatische herinnering in om gebruikers eraan te herinneren te ondertekenen.

Cryptografische traceerbaarheid
Zorg ervoor dat elke bewerking veilig wordt geregistreerd. Een auditlogboek biedt volledige transparantie aan alle partijen terwijl hun privégegevens bewaard blijven.
100% legaal
Voldoet aan de eIDAS (voor alle Europese landen), de US ESIGN Act (VS), de ITA en ICA (India) en de meeste landen ter wereld.
Valideren
Valideer boekingen met één klik.